Nega lica

децембар 23, 2013

 
     Vrlo je vazno da brinete o svojoj kozi, a narocito o kozi lica, nebitno koliko imate godina. 
Vase lice je konstantno izlozeno  negativnim spoljasnim uticajima kao i stresu, tako da je veoma bitno da cuvate svoju kozu, da je cisttite i stitite i koza ce vam biti zahvalna. Naravno, potrebno je i da se hranite zdravo i da pijete sto vise tecnosti. 
Moja koza je masna do mesovita u zavisnosti od godisnjih doba. Leti je sklona brzom mascenju , a zimi je vrlo suva sa masnom T-zonom. Sa aknama nemam toliko problema, jedino kad pojedem nesto previse slatko ili masno ili kada sam u PMS-u.
     U ovom postu pokazacu vam kako se ja borim sa ovim problemima I kako odrzavam svoju kozu.

     
Kozji sapun

     Kozji sapun sam pocela da koristim na preporuku sestre. Mozete ga nabaviti u Lilly-ju ili u DM-u za nekih 100 dinara. Koristim ga duze vreme i bas sam odusevljena. Trenutno koristim piling koji je po mom misljenju najbolji. Lice mi je mnogo, mnogo cistije i koza mi je meksa  nakon  umivanja. 
Inace, postoji vise vrsta: sa medom, lavandom, zelenom glinom, nevenom, pivskim kvascem, biljnim ugljem, klasican, I piling sa dodatkom kukurznog griza. Sapun je rucno napravljen od prirodnih sastojaka. Korisim ga vise puta jer je blag I ne steti kozi.

Sapun nisam mogla da uslikam, jer je u fazi topljenja zbog stalnog koriscenja. 


ACNE SKIN STOP- maska za lice

 Za ovu masku mogu se zahvaliti drugarici koja mi je poklonila jer mi je dosta pomogla.
Koristim je jednom nedeljno, ponekad I dva puta zavisi u kakvom mi je stanju lice. Maska je sacinjena od prirodnih sastojaka (glina, bosiljak, glycerin,kamilica, kantarionovo ulje, nevenovo ulje). Ima predivan miris, nekako osvezavajuci. Preporucujem je svima koji imaju problem sa aknama na licu. Fenomenalna je. Za sada nemam nikakvih negativnih utisaka..











 Balea Young Soft & Care

Ostatak sminke sa lica, skidam  ovim tonikom. Uzela sam ga odavno, i vec dugo mi traje. Uklanja svu necistocu sa lica, I odlicno je ako imate problem sa mitiserima. Mirise predivno I osvezavajuce. U sebi ima pantenol koji stiti od isusivanja koze, ali ipak  ne bih preporucila da se koristi svakodnevno jer u sebi ima alkohola. Ostalo mi je jos malo. Kupicu ga ponovo, ali ne u skorije vreme jer planiram da kupim drugi, malo da promenim. Dosta mi je pomogao u borbi sa mitiserima. Inace, mozete ga kupiti u Dm-u za nekih 200 dinara.




Avon care 3 in 1, sredstvo za ciscenje

Za umivanje lica koristim ovo sredstvo za ciscenje iz Avona. Nakon sto skinem sminku, umijem se ovim sredstvom da bih uklonila visak necistoce. Sredstvo ima 3 uloge, da cisti kozu, da je hidrira I moze se koristiti kao toner. Ima blago kremastu strukturu I posle koriscenja lice je nekako mekse I imate onaj osecaj da vam je lice skroz cisto. Odlican je za suvu kozu u toku zimskog perioda. Kosta oko  100-150 dinara  u zavisnosti od kataloga. 








Dnevna krema

U toku zimskog perioda veoma je vazno da negujemo svoju kozu I da joj pruzamo najbolju zastitu.
Pre nego sto izadjem iz kuce, obavezno nanesem kremu za lice. Moja koza je vrlo osetljiva I shvatila sam da joj najvise odgovaraju kreme I proizvodi na bazi prirodnih sastojaka.
Koristim “Dnevni krem” iz kolekcije “Moc bilja” koju pravi “Institut za proucavanje lekovitih bilja Josif Pancic”. Sadrzi ekstrakte nevena I divlje ruze, ulje avokada, vitamin E, elastin, komponente prirodno vlaznih faktora I UV filtere. Ima predivan miris. Odlicno hidrira kozu I stiti je od suncevih zraka. Svidja mi se sto nije previse masna I koza je brzo upija, tako da je mozete koristiti I kao podlogu za sminku. Moja mama je dobila na poklon od prijateljice, pa je meni dala kremu. Probala sam je i videla da mi odgovara. Nisam sigurna gde  moze da se kupi, ali mislim da moze da se nadje u bolje snabdevenim apotekama.










Sephora Instant Make Up Remover 

Jako je bitno da skinete sminku pre nego sto legnete da spavate, da vam se lice ne osteti.Meni je ovo sredstvo za skidanje sminke oko ociju savrsena stvar. Super skida sminku sa ociju iz jednog poteza. Ne iritia oci, I ne peku me posle koriscenja, sto mi je najbitnije jer su moje oci jako osetljive. Mozete ga kupiti u Sephori za 380 dinara. Imate ga I u vecem pakovanju. 

Nadam se da vam se svidja ovaj post. :-)

Do sledeceg posta, S. <3



You Might Also Like

6 комеntara

  1. od svih ovih proizvoda imam kozji sapun i jako ga volim :)

    ОдговориИзбриши
  2. Koristila sam ovaj sapuncic,ali mi je bas bio prejak,i morala sam da ga menjam!! Ova dnevna krema mi je zanimljiva,gde je mogu nabaviti!!?? :) super je postic!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve zavisi od tipa koze. :-)
      Mislim da je mozete nabaviti samo u Beogradu i Pancevu, evo ovde imate adresu i kontakt telefon:) http://www.mocbilja.rs/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=45 Moja majka je dobila za poklon od prijateljice, pa sam je ja preuzela. :-D
      Hvala puno! :-)

      Избриши
  3. Znaš li gde je kupljena ova maska za lice? Zvuči jako primamljivo. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledaj u nekim privatnim apotekama ili parfimerijama. Inace, masku proizvodi ''Faktor M". Ali najbolje je da ih kontaktirale licno na broj: 063660520 :D Pitala sam drugaricu za informacije. :-)

      Избриши

Hvala vam na čitanju i na komentarima!

sandralandblog@gmail.com

Subscribe