Essence all about matt Puder

јануар 23, 2014


     Posto imam mesovitu kozu sa masnom t-zonom najvise mi odgovaraju puderi na bazi vode tj. bez ulja.

Jedan od pudera koji odgovara mom licu je i ovaj puder iz Essence-a. Dostupan je, nazalost, u samo 3 nijanse. Ja koristim najsvetiliju, 10 mat beige. Dugo stoji na licu, i pruza tenu mat izgled.  Tek posle nekoliko sati, pocinje da se prosijava, ali se ne skuplja i ne ostavlja nikakve fleke po licu. Penaste je strukture. Puder je toliko lagan da nemam osecaj da sam ga stavila na licu. 
Nanosim ga cetkom za puder u  malim kolicinama koje su dovoljne za prekrivanje celog lica. Ima solidnu moc prekrivanja.  Ne primecuje se previse da ga imate na licu. Svrstala bih ga u dnevne pudere.





Dolazi u pakovanju od 30 ml. i cena mu je nekih 500 dinara. Mislim da je sasvim okej puder za tu cenu. Toplo ga preporucujem!

Da li ste probali ovaj puder? Kako vam se dopada?
Do sledeceg posta, S. :*


You Might Also Like

11 комеntara

  1. Ne znam sto me nikad nisu privlacili Essence tecni puderi. Imacu ovaj u vidu kad budem kupovala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisu ni mene privlacili..
      Ovaj puder sam videla na njihovom sajtu i privukao me je bas i morala sam da ga uzmem i super se pokazao. :)

      Избриши
  2. Nisam nikad probala ovaj puder,ali imat cu ga u vidu:)

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam ih probala ali si me zainteresovala. :) Jesi upoznata mozda kakve su im najsvetlije nijanse posto imam poteskoca da nadjem dovoljno svetao puder?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, super je puder. :3
      Imam i ja taj problem. :( Ovo im je najsvetlija nijansa koja je malo tamnija -.- (sto se tice ove kolekcije), druge njihove pudere nisam probala ali cini mi se da su im i ostale nijanse slicne ovoj. "Miss sporty" ima bas svetle nijanse, ali imaju roze podton, pa kada ih naneses lice dobije neku rozikastu boju, ali mislim da se ne primecuje bas toliko, tako da mozes njega da probas, ako nisi. :)

      Избриши
    2. Jesam,. Ranije sam probala matirajuci najsvetliju nijansu, i bio mi je malo tamniji nego sto treba ali je mogao da prodje.
      Trenutno koristim http://misssporty.s3.amazonaws.com/products/galleries/so-matte-perfect-stay-14hr-foundation-shot.jpg
      u nijansi 2 koja je kod nas najsvetlija, postoji i 1 ali je ne uvoze u Srbiju :'( a inace mi se svidja puder. Meni odgovaraju rozikasti puderi. Vidim da bi mi 1 bio savrsen, steta sto ga nema.

      Избриши
    3. Tek sad vidim ovaj komentar. :O
      Ja sam koristila ovaj u nijansi 1, ne znam da li mislimo na isti puder http://4.bp.blogspot.com/-DDHmtX0ZqVE/ThD3TUJofpI/AAAAAAAABxk/Rns5ISq67hw/s1600/somatte.jpg
      Mislim da ga nema vise, nazalost. Pogledacu ovih dana za svetlije nijanse i provericu da li se jos uvek prodaje ovaj puder pa cu da ti javim. (:

      Избриши
    4. Koristila sam taj pre 2 godine, on je jedan od retkih koji mi je odgovarao. :) Vazi <3

      Избриши
  4. Koliko je svetla najsvetlija nijansa?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dugo nisam koristila ovaj puder, pa nisam sigurna da li su menjali nijanse, ali znam da je najsvetlija nijansa dostaa svetla, i da vuče na rozikasto. Tada sam imala dosta svetao ten, i ovaj puder mi je baš odgovarao. :)

      Избриши

Hvala vam na čitanju i na komentarima!

sandralandblog@gmail.com

Subscribe