Flormar Pretty matirajuci puder u kamenu

март 10, 2014


***Jako mi je krivo sto nisam duze vreme izbacivala novi post, imala sam puno obaveza i nisam stigla da izbacim post, nazalost tu je bilo i manjka inspiracije, ali sada cu vam sve to nadoknaditi. Vec sam spremila par postova unapred, tako da cu se truditi da vise ne izostajem toliko. <3 ***

Danas cu vam pisati o Flormar puderu u kamenu.
Cula sam dosta pohvala o Flormar proizvodima, i odlucila sam da isprobam nesto, pa sam kupila puder u kamenu.
Puder dolazi u pink plasticnom pakovanju, i sadrzi 17g proizvoda sto je sasvim dovoljno za puder u kamenu. Uz njega ne dobijate one jastucice za nanosenje pudera pa morate kupiti sami, ali za cenu od 250 dinara je prihvatljivo. 



Kao sto sam spomenula u nekom od prethodnih postova, moja koza je kombinovana sa masnom t-zonom. Ovaj puder bi trebao da je matira, i da prekrije neke nedostatke. Medjutim, kada ga stavim na licu ne mogu da ga razmazem dobro, nekako se nakupi u odredjenim delovima. Posle par sati (4-5) puder pocne da se skuplja, i naprave mi se tufne po licu, i pola pudera mi nestane. Ne primecuje se bas toliko, ali ja ocekujem od pudera da mi stoji duze vreme i da se ne skida toliko brzo. Moc prekrivanja mu je srednja i prirodno izgleda na licu (pre nego sto pocne da se skuplja i skida). Zuckastog je podtona. Meni nijansa ne odgovara toliko, jer sam pogresila prilikom kupovine za nijansu-dve, zato sto sam zurila, ali ne primecuje se toliko odstupanje od  boje prirodnog tena. :( 
Ne verujem da cu kupiti  ponovo ovaj puder, ali necu ga ni baciti.
Ako mojoj kozi nije odgovarao, mozda ce odgovari vasoj, tako da ga slobodno isprobajte.
Ovde mozete videti nijanse pudera. :)

Da li ste probali ovaj puder, i kako vam se dopada? Koji je najbolji kameni puder koji ste probali, a koji vam se nije dopao? :)

Inace, zelim svima da se zahvalim na citanju i na podrsci. Blog je presao 3000 pregleda i bas sam srecna. HVALA SVIMA OD SRCA!

Do sledeceg citanja, S. :*




You Might Also Like

0 комеntara

Hvala vam na čitanju i na komentarima!

sandralandblog@gmail.com

Subscribe