Garnier Ultra Doux Regenerator za masnu kosu sa mekom glinom i limunom

мај 26, 2014

Evo i mene posle dužeg vremena. Dugo nisam objavljivala postove zbog jako potresne situacije koja je zadesila Srbiju, BiH i Hrvatsku. Nadam se da ste svi pomogli ugroženima koliko ste mogli i makar poslali jednu poruku. 

*** Takođe nemojte propustiti HUMANITARNI BLOG SALE na blogu Makeup&more gde možete naći šminku i kozmetiku po sniženim cenama.
Sav novac od prodaje biće uplaćen na račun za pomoć ugroženima u poplavama. ***



U ovom postu pisaću vam o Garnier Ultra Doux regeneratoru za masnu kosu.
Regenerator dolazi u zelenom pakovanju od 200 ml. NE SADRŽI PARABENE Namenjen je kosi sklonu mašćenju i sadrži meku glinu koja je poznata po upijajućim svojstvima i ekstrakt limuna koji osvežava kosu. Miriše jako lepo, osvežavajuće, ali se ne zadržava dugo u kosi. Tekstura ovog balzama je kremasta. Košta oko 200 dinara.

Moja kosa je masna, pa većina regeneratora koje sam probala nisu mi odgovarali i dodatno su mi mastili kosu. Već sam koristila šampone za kosu iz linije Ultra Doux pa sam odlučila da probam i balzam iz iste kolekcije. Posle nekog vremena korišćenja primetila sam da mi se kosa dosta manje masti. Nanosim ga samo na krajevima. Ne isušuje kosu. Takođe imam i problem sa raščešljavanjem kose ali pomoću ovog balzama uspem da je raščešljam lako. Kosa je mekša i sjajnija, ne mrsi se. Odličan je i za plavuše jer prosvetljuje kosu.

Sigurno ću probati još neki balzam iz ove kolekcije.



Da li ste probali ovaj regenerator ili neki drugi iz kolekcije Garnier Ultra Doux? Kako vam se dopada? Koji je vaš omiljeni regenerator?

Do sledećeg posta, S! :*

You Might Also Like

2 комеntara

  1. Анониман27. мај 2014. 20:57

    moj savet ti je da stavis malo tamnija slova za tekst jer je ovako teze citljiv, bas se naprezu oci (i boja i pozadina su svetle, bilo bi dosta funkcionalnije sa tamnijom bojom)... izbrisi ovak koment, ovo je samo dobronameran savet :)) inace zainteresovala si me za ovaj regenerator jer je i meni kosa izuzetno sklona mascenju iako se trudim da koristim i blage sampone i da nista ne stavljam blizu temena :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala na savetu, razmišljala sam o tome, ali nikako da ih promenim. :D Verovatno cu da stavim crna ili tamno pink slova. Nema potrebe da brišem komentar. :)
    Probaj, jako je dobar. I Garnier Ultra Doux sa 5 biljčica je takođe odličan za masnu kosu. :)

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na čitanju i na komentarima!

sandralandblog@gmail.com

Subscribe