''Sapunčica'' sapun sa bosiljkom i Nevenova vodica za lice

септембар 02, 2014

Veliki sam ljubitelj prirodne kozmetike. Jako je teško naći na našem području a i uopšteno, kozmetiku koja je 100 % prirodna. U skoro svim kozmetičkim proizvodima nalaze se dosta štetnih sastojaka kao što su parabeni, parafini i ostalo. Učinak tih štetnih sastojaka se ne primeti odmah ali njihova šteta počinje da izlazi na videlo nakon par godina korišćenja štetnih proizvoda. Ali da ne dužim o tome, pisaću o tome u nekom narednom postu.


Skoro sam išla sa mojima na Borsko jezero, i usput smo svratili u Brestovačku Banju gde su se održavali ''Dani Brestovačke Banje''. Jedan štand me je posebno privukao gde su se prodavali prirodni sapuni. Ljubazna gospođa, vlasnica Sapundžiske radnje ''Sapunčica'' koja se bavi ručnom izradom sapuna, objasnila mi je namenu svih sapuna i preporučila mi je sapun sa bosiljkom koji je namenjen za problematičnu kožu i akne, s'obzirom da mi je tada lice bilo izgoreno od sunca i upaljeno u PMS-u.
Sapune prave od prirodnih sirovina, bez sintetičkih konzervansa, aditiva i boja. Koriste biljna ulja: maslinovo, palminovo, suncokretovo, ricinusovo..


Sapune koje oni preporučuju su:
  • Sapun sa pčelinjim voskom i ruzmarinom ( za masnu kožu)
  • Sapun sa pčelinjim voskom i nevenom (za sve tipove kože)
  • Sapun sa pčelinjim voskom i aronijom (za sve tipove kože)
  • Sapun sa cimetom (protiv celulita)
  • Sapun sa bosiljkom (za problematičnu kožu i akne)
  • Piling sapun sa brusnicom (za masnu kožu)
  • Sapun od kozjeg mleka (sadrži 30 % kozjeg mleka za ispucalu i suvu kožu, a preporučuje se i osobama obolelim od ekcema i psorijaze)

Moje iskustvo: Pošto mi je lice u tom periodu bilo baš problematično, napale su me akne, crvenilo, komarci trebao mi je neki preparat koji će mi makar malo smiriti lice. Srećom, naišla sam na ovaj sapun koji mi je dosta pomogao. Za par dana videla sam efekat. Lice mi se dosta smirilo, akne su počele da se uklanjaju i crvenilo polako da nestaje. Lice mi se vratilo koliko-toliko u normalu jer moje lice je teško dovesti u stanje normale jer mi je koža sama po sebi problematična. Sapun sam koristila i za telo, kao piling. Pošto sam malo preterala sa upotrebom sapuna, neki delovi lica su mi se malo osušili ali to sam sredila upotrebom Nevenove vodice o kojoj ću pisati u nastavku.


Nevenova vodica: Ovu vodicu koristim kao tonik za lice. Upotrebom ove vodice obnovila sam suvu kožu, smanjila crvenilo i osvežila sam lice. Koristim je dva puta dnevno, ujutru i uveče pred spavanje. 

Cena oba proizvoda je 100 rsd. Nisam sigurna gde ga možete nabaviti, ali čim se budem raspitala napisaću vam  na svojoj facebook stranici. Za sada ću vam ostaviti njihov broj telefona i facebook stranicu.
Sapunčica na Facebook-u , Tel: 065/873-26-23

Nadam se da vam se dopao post! 

Da li i vi koristite prirodnu kozmetiku? I da li imate neke prirodne preparate da mi preporučite? :)


Do sledećeg posta, S! :*

You Might Also Like

2 комеntara

  1. Cao:), Post je divan i drago mi je da se promoviše i priroda kozmetika. Svakako cu da isprobam Sapunčicu, izgleda super zdravo :)

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na čitanju i na komentarima!

sandralandblog@gmail.com

Subscribe