Aura ''Cover me!'' Tečni puder

фебруар 21, 2015

Ćao svima. Evo me ponovo na blogu, posle dužeg vremena, sa recenzijom o jednom skorašnjem Aurinom novitetu. U pitanju je tečni puder Aura ''Cover me!'' u nijansi 101 Alabaster.



Puder dolazi u crnoj tubi i sadrži 30 ml. proizvoda. Preporučljiv je za sve tipove kože, ali po mom mišljenu najviše bi odgovarao osobama sa masnom i kombinovanom kožom. Puder dolazi u 6 nijansi i cena mu se kreće od 500 do 700 dinara (nisam sigurna, proveriću).
Nijansa koju ja posedujem je najsvetlija od svih nijansi. Ima žućkast podton. Sigurna sam da bi odgovarao  osobama baš svetlije puti.
Kada se nanese na lice izgleda baš  prirodno i uopšte nije težak tj. nemate osećaj da ste stavili puder. Vodootporan je i sadrži SPF 20 što mi se jako dopada. Lako se razmazuje. Nanosim ga prstima, uglavnom.





Mnoge devojke ga upoređuju sa Rimmelovim Stay Matte puderom (pisala sam o njemu ovde) što se tiče prekrivanja i strukture ali po mom mišljenju Rimmelov puder je dosta gušći i više je za noć i neke svečanije prilike dok je Aurin ređi i odličan je za dnevne prilike.
Postojanost mu je sasvim okej. Stoji na licu oko 5h i onda počinje polako da se skida tj. da bledi.
Koža se manje sija sa njim. Ima delikatan ali po meni prijatan miris, koji se drugima možda neće svideti ali brzo ispari tako da miris i nije toliko bitan.
Sve u svemu, zadovoljna sam ovim puderom i preporučila bih i vama da probate.



Da li ste probale ovaj puder? Koji je vaš omiljeni puder za masnu/kombinovanu kožu?

Do sledećeg posta, S! :*

You Might Also Like

6 комеntara

  1. Nadam se da će Aura doći i u Hrvatsku jer bih rado probala puder, kao i ostale proizvode jer se čine odlični! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čula sam da rade na tome. Sigurna sam da će doći uskoro. :) Da, baš su odlični, jeftini i kvalitetni. :)
      Ja se nadam da će kod nas doći Catrice. :)

      Избриши
  2. Одговори
    1. Pa znate kako, kada ga nanesem dobije neki narandžasti podton, ali kada ga lice ''upije'' onda izgleda sasvim normalno (bez ikakvih narandžastih podtonova) sve do samog skidanja pudera. Mislim da to zavisi od tipa kože. Nisam toliko stručna za to. :)

      Избриши
  3. Izuzetno komedogen. Jeste da lepo mirise i gladak je na kozi ali izaziva mitisere i bubuljice. Deborah 24 je fantazija :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ih, tek sad vidim komentar. :(
      Meni nije izazvao bubuljice niti mitisere a moje lice je baš problematično. Jedino mi je isušio malo kožu, ali sredila sam taj problem sa kremicama. :) Nisam probala Deborah puder ali imaću ga u vidu. :)

      Избриши

Hvala vam na čitanju i na komentarima!

sandralandblog@gmail.com

Subscribe