BONI PLANT - Tonik sa algama/Tonik sa kamilicom

август 23, 2015

U poslednjih nekoliko postova pisala sam o dekorativi, pa mislim da je na redu došla preparativa.
Na mom instagramu sam pre par meseci objavila sliku BONI PLANT proizvoda koje sam dobila na recenziju. Nakon dužeg korišćenja ovih proizvoda sabrala sam utiske i u sledećim redovima ću vam ih preneti.



~ BONI PLANT  proizvodi ne sadrže parabene. 
~ Bilje je sa Stare planine.
~ Preparati su ekološki, biorazgradivi.
~ Svaki preparat ima zdravstvenu dozvolu za korišćenje od strane Zavoda za javno zdravlje Niš i savetnika za hemikalije. 
~ Proizvode možete naručiti  OVDE


Prvi deo proizvoda o kojima ću vam pisati su tonici za lice.
Tonici dolaze u plastičnom pakovanju od 200ml. 


Tonik sa kamilicom: ''Za čišćenje i umirenje kože. Kamilica smanjuje iritacije i upale, održava  visok nivo vlažnosti kože. Nakon čišćenja osetićete da je vaše lice sveže, a ne zategnuto. '' 
Pre nego što krenem sa pisanjem napomenula bih da je moja koža trenutno masna i osetljiva, sa naletom akni (PMS - ughh). Tonik sa kamilicom koristim za skidanje šminke kao i za detaljno čišćenje lica pre šminkanja. Skida svu šminku sa lica. Lice me ne pecka kada ga nanesem, tako da možete skidati sa njim i šminku sa očiju. Nisam dobila nikakve iritacije,  kao ni upale od njega. Pre šminkanja kada nanesem tonik na lice stavljanje pudera je mnogo lakše tj. izjednači mi ten. Nekako se lakše razmazuje. Tonik ima lep miris, ne previše jak. Kada mi je lice izgorelo, koristila sam ovaj tonik koji mi je dosta pomogao i umirio mi je lice. Preporučuju se za normalnu, suvu i osetljivu kožu. 


Tonik sa algama: ''Tonik temeljno čisti kožu pri čemu je hidrira i čuva njenu prirodnu vlažnost. Pogodan je za sve tipove kože, posebno za osobe sa problematičnom kožom. Tonik je čini zdravom i daje joj lep izgled. ''  
U prethodnim redovima sam spomenula u kakvom je stanju moja koža pa mi ovaj tonik dobro dođe kada mi koža tako povremeno poludi. Umiri je i isuši bubuljice. Malo je jači, pa mi se desi ponekad da mi osuši lice u nekim delovima, ali ništa strašno. Ne koristim ga često baš zbog toga. Ima dosta jak alkoholni miris. Preporučuje se za sve tipove kože, a posebno za osobe sa problematičnom kožom. Mada iz mog iskustva ne bih ga preporučila osobama koje imaju suvu kožu jer može još više da im isuši. 


* Besplatno dobijeni proizvodi nisu imali nikakav uticaj na moje mišljenje o istima. Moje mišljenje je  100 % iskreno! *

Do sledećeg posta, S! :*

You Might Also Like

1 комеntara

Hvala vam na čitanju i na komentarima!

sandralandblog@gmail.com

Subscribe