New In #4 (January)

фебруар 04, 2016



Retko kada pišem o mesečnim novitetima jer dok se setim da ih uslikam, potrošim neke proizvode, uništim im pakovanje i posle nisu estetski lepi za slikanje. Sada sam se potrudila da ih sačuvam i odlučila sam da u ovoj godini svakog narednog meseca predstavim novitete iz prethodnog meseca, i ujedno napravim listu proizvoda koje treba da kupim u narednom periodu da ne bih nepotrebno gomilala  proizvode. Mesec Januar je protekao kupovinom proizvoda za oporavak kose zbog eksperimentisanja i stalnog farbanja (jelte Nova godina - nova(e) boja kosa(e)), kao i kupovinom farbi za kosu, preparata za negu lica i tela ostalo. Takođe, i šminka je bila neizostavna kupovina!


Crazy Color BLUE JADE kolor šampon: Od kako sam počela da se farbam (1. godina srednje škole) nisam prestala da eksperimentišem sa bojama. Imala sam milion boja na glavi, od plave, crvene, crne, pink i td. Za Novu godinu sam odlučila da promenim boju kose, i moj izbor je pao na Crazy Color  polutrajnu farbu nijansa Blue Jade (tirkizno zelena nijansa). Pošto ću pisati posebno post o ovoj farbi i farbanju neću dužiti mnogo. Cena farbe je 590 RSD. 

Schwarzokpf Gliss Repair Šampon za oštećenu i suvu kosu: Zbog farbanja, kao i zbog vremenskih uslova, moja kosa je postala dosta suva, pa sam kupila Gliss šampon, koji je bio na sniženju. Nisam primetila neke promene što se tiče kose, ali bitno je da mi ne masti kosu i da može da izdrži i po dva dana i više bez pranja. Uglavnom, za oporavak kose se više uzdam u prskalice, ulja  i balzame nego u šampone. Šamponi su tu da mi očiste kosu i da zadrže mašćenje kose. 

Schwarzkopf Gliss Repair Balzam u spreju za negu kose: O ovom balzamu u spreju sam već pisala u postu '' 5 proizvoda bez kojih ne mogu'' i posle dužeg vremena sam ga kupila ponovo i jedva sam čekala da ga naprskam. I dalje mi je jedan od boljih proizvoda za oporavak kose i za raščešljavanje. Inače, kada kupite neki Schwarzkopf proizvod, ukucate  kod sa računa na njihovoj stranici i možete osvojiti poklon paket (dnevno izvlačenje), fen za kosu (nedeljno izvlačenje) ili putovanje po vašem izboru (mesečno izvlačenje). Meni se posrećilo i osvojila sam poklon paket. Jedva čekam da mi stigne! :)


Eucerin pH5 Losion za pranje i zaštitu osetljive kože: Kod Dijane na blogu '' Sasvim obična devojka '' sam čitala o nezi kože tokom zime i za oko mi je zapao Eucerin losion za telo koji je dobar za osetljivu kožu, i odmah sledeći dan otišla da ga kupim. Nažalost, devojka koja radi u apoteci mi je dala losion za pranje kože i kada sam videla da je pogrešila, bilo je kasno da se vraćam i da ga menjam. Ali posle par korišćenja nisam se pokajala uopšte što ga nisam zamenila jer mi je pomogao da smanjim bubuljice na ledjima. O ovom losionu ću pisati u posebnom postu jer to zaista zaslužuje. Cena losiona je 525 RSD.

Eucerin pH5 Nealkalni sapun za osetljivu kožu lica i tela: Uz losion za pranje, kupila sam i sapun. Sapune za lice i telo ne koristim, osim za ruke, jer mi dosta isušuje kožu. O ovom sapunu sam čitala po nekim forumima gde su pisali o tome kako je jako blag i ne isušuje kožu. Odlučila sam i njega da kupim, i mogu vam reći da sam, kao i losionom, oduševljena njime. Ne isušuje kožu, ne izaziva mi bubuljice, i jako je nežan. Cena sapuna je: 286 RSD.

Mixa krema za lice protiv crvenila: Ovu kremu mi je prosledila sestra jer njoj nije odgovarala. Krema mi nije u potpunosti uklonila crvenilo, već mi ga je malo ublažila. Kada npr. čupam obrve i izbije me crvenilo oko obrva namažem ovu kremu i crvenilo nestane brzo. Krema je zelene boje, i ima blagi miris. 

Aura Correct ME! korektor nijansi ''Natural 306'': O ovom korektoru sam pisala u ovom postu. Za kratko vreme je postao moj favorit! :) 

Avon MODERN ROMANCE kremasti ruž za usne u nijansi ''Romance'': U prethodnom Avon katalogu, naručila sam ruž iz kolekcije ''Modern Romance''. Ova kolekcija nije bila toliko promovisana u katalogu, koliko mi se čini, a ima jako lepe nijanse. Ja sam se odlučila za nijansu ''Romance'' . Prelepa pink nude nijansa, slična Carnation-u, samo što, čini mi se, vuče malo više na bež. 

Balea balzam za usne - lubenica: Još jedan u nizu Baleinih mirišljavih balzama. Obožavam ga, prelepo miriše, nega mu je okej. Kupujem ih uglavnom zbog mirisa.

Golden Rose Velvet Matte u nijansi br. 6: Ovu nijansu sam kupila greškom, ali nema veze, namazaću je sigurno nekada. Nikada nisam nosila ovako jarke nijanse, čini mi se da mi čudno stoje. Ne mogu da zamislim da nosim drečave neon nijanse po ovako hladnom vremenu, tako da će ovaj karmin sačekati sunčane i vedrije prolećne dane i kada dobijem malo boju. Boja je crveno- koralno- naradžasta. 

Golden Rose Silky Touch senka za oči br. 210: Kako nikako ne mogu pronaći GR senku u broju 209 koju sam koristila za konturisanje nosa, ponekad i lica, za oči, za obrve, kupila sam br. 210, jer sam mislila da je mala razlika u nijansi, ali ipak nije. 210. je hladna mat  braon nijansa, ali meni previše tamna za konturisanje pa je koristim samo za oči i ponekad za obrve. Postojanost je odlična, pigmentovana je dosta, i ne klizi sa kapka. Jedina mana joj je što se pomalo trusi.

Golden Rose Wow lak za nokte  br. 76: Sa ovim malim wow lakićima je poludela cela blogosfera, pa ne bih da ih hvalim više. Jeftini su, postojani i imaju preciznu četkicu. Moja nijansa je kraljevsko plava sa sitnim, čini mi se, ljubičastim šljokicama. :) 80 RSD. 


Oriflame Stardust krema za telo: Prvo što me je privuklo da kupim ovu kremu je naravno roze pakovanje sa zvezdicama. Miris kreme je preeedivaan, tako nežaan i romantičan, koji se dugo zadržava na koži! Pored kreme postoji i parfem i kupka. Parfem je sledeći na spisku. 

Šta ste vi kupovali prethodnog meseca? O kom proizvodu biste voleli da čitate prvo recenziju? :)

Do sledećeg posta, S! :*

You Might Also Like

0 комеntara

Hvala vam na čitanju i na komentarima!

sandralandblog@gmail.com

Subscribe