FARMASI Happy face presovani puder

април 30, 2015

Ćao svima,
Na mom blogu u poslednje vreme vlada mrtva tišina, pa evo napokon sam uspela da izdvojim vreme da napišem novi post i da oživim skoro napušteni blog. Neću da objašnjavam razloge zbog kojih sam bila odsutna jer ne želim da vas opterećujem svojim problemima već želim da vam prenesem svoje utiske o kozmetici. :)






U ovom postu predstaviću vam Farmasi puder u kamenu. Sa Farmasi kozmetikom sam se skoro susrela po prvi put i jako sam zadovoljna njihovim proizvodima. U nekom od narednih postova pisaću vam i o njihovim senkama. Verovatno ću da uradim i neki look sa njima da bih vam dočarala kako izgledaju.


Puder o kojem ću vam pisati u ovom postu dolazi u crnom plastičnom pakovanju koje sadrži 14g. Postoji u 6 nijansi. Moja nijansa je br. 03. Vuče malo na narandžasto ali ne previše. Tek skoro sam primetila da mi je stigao u pogrešnoj (tamnijoj) nijansi ali u svakom slučaju razlika nije toliko primetna ali verujem da bi mi za nijansu svetliji bio savršen. Ima baš prijatan miris, možda će nekome smetati ali u svakom slučaju brzo ispari. Uz puder dobijate i sunđerčić. Ja ga nanosim četkom, a sunđerčić mi dobro dođe kad treba da dodam puder u toku dana a pri sebi nemam četku.



Ovaj puder je namenjen za sve tipove kože. Moja koža lica je masna do mešovita i mogu vam reći da mi ovaj puder baš odgovara. Sprečava prosijanje T-zone i do 5 sati. Ne skuplja se (ne pravi vam one tufne na licu) već lagano bledi pa je dovoljno samo da ga nanesete gde je nestao. Prekrivna moć mu je srednja. Kada ga nanesete, lice vam izgleda onako baršunasto i prirodno. Nije težak. Možete ga nositi i bez tečnog pudera. Ja ga nosim uglavnom sa tečnim puderom, tj. fiksiram tečni puder sa kamenim. Nije mi izazvao nikakve reakcije. Sličan je Rimmelovom Stay Matte kamenom puderu.


Da li ste vi probali ovaj puder i kakvi su vam utisci? Šta vam se najviše dopada od Farmasi kozmetike?

Do sledećeg posta, S! :*

You Might Also Like

0 комеntara

Hvala vam na čitanju i na komentarima!

sandralandblog@gmail.com

Subscribe