Evelin Professional Make-up art Korektor u stiku

јул 04, 2015

Prošlo je oko četiri meseca otkako nisam objavljivala ništa novo na blogu. Verujem da ste navikli na moje odsustovanje sa bloga ali nadoknadiću vam, obećavam. Hvala svima koji su pratili moj blog i dok nisam bila aktivna, i svim novim čitaocima želim toplu dobrodošlicu. Radim na poboljšanju bloga i spremam vam dosta recenzija kao i make-up look-ova.




U ovom postu ću vam pisati o jednom junskom favoritu a to je Evelin korektor u stiku.
Leti izbegavam da nosim tečne pudere, uglavnom koristim korektore za nepravilnosti i preko kameni puder. O Eveline korektoru nisam čitala recenzije, tako da sam ga uzela na svoju ruku, bez ikakve preporuke. Jako brzo mi je postao jedan od ''must have'' proizvoda u mom neseseru.


Kupila sam ga na bulevarskoj pijaci u Nišu i platila sam ga oko 250 rsd. 
Dolazi u tri nijanse, u crnom pakovanju. Moja nijansa je najsvetlija, Porcelain br. 3. Kremaste je strukture. Nisam sigurna kolika mu je gramaža, ali trajaće vam dosta dugo.
Jako sam zadovoljna prekrivanjem. Nije uopšte težak na licu. Iako imam masnu kožu, skroz mi odgovara. Ne skida se dugo sa lica i ne pravi flekice. Od kada koristim ovaj korektor, nemam više problema sa prekrivanjem podočnjaka kao i sa crvenilom. Postojanost mu je zadovoljavajuća. Pokazao se dobro i kao baza za senke. Uglavnom, nemam nikave zamerke o ovom korektoru i sigurna sam da ću ga kupiti ponovo. 


Da li ste koristile/li ovaj korektor? Koji je vaš omiljeni? 

Do sledećeg posta, S. :*

You Might Also Like

0 комеntara

Hvala vam na čitanju i na komentarima!

sandralandblog@gmail.com

Subscribe