Favoriti 2016

јануар 06, 2017

Ćao svima! :)
Pre svega, svim pravoslavnim čitaocima želim srećno Badnje veče i srećan Božić! Želim vam da ga provedete u zdravlju i u veselju sa svojim najmilijima i da vas sreća prati tokom cele godine! 
U 2016. godini sam otkrila dosta proizvoda koji su me oduševili i koji su postali deo moje svakodnevne rutine. Bilo je i tu starih proizvoda od prethodnih godina koji su i dalje moji lifetime favoriti. Naravno bilo je i proizvoda koji su me razočarali, ali o njima ću pisati drugom prilikom. 
U nastavku pročitajte o mojim top proizvodima koji su obeležili 2016. godinu.

- Nivea Body Milk Nourishing Mleko za telo / Nivea Smooth Sensation Ulje za telo:
Nivea mleko za telo u ulje su za kratko vreme postali moj "musthave" proizvodi. Koristila sam ih u letnjem periodu kada sam provodila dosta vremena na suncu i moja koža je bila dehidrirana i suva, pa sam pomoću ova dva proizvoda održavala vlažnost kože i pružila joj potrebnu negu. Ulje sam koristila i posle depilacije da mi umiri kožu i pokazalo se odlično. 

- Oriflame Blue wonders krema za telo:
Ovu kremu sam uzela zbog predivnog mirisa. Krema miriše tako divno i osvežavajuće, miriše na more, leto, zelenilo. Mmmm, prosto predivno. Nega je ok, nisam posebno obraćala pažnju na negu jer sam je mazala najviše zbog mirisa. 

-Kallos Keratin maska za kosu: 
Maska za kosu koja je moj TOP 1 favorit 2016. godine. Savršena maska. Jedan od najboljih proizvoda koje sam probala za kosu. Dosta mi je oporavila kosu. Nije mi je dodatno mastila. Ova maska zaslužuje poseban post. 

-Oriflame Love NATURE krema za lice sa kamilicom:
Divna kremica. Umiruje kožu. Ne izaziva mi akne i bubuljice. Nije masna. Koža je brzo upija. Koristim je i kao podlogu za puder. Ima sve što tražim od jedne dnevne kreme za lice.

- Nina Ricci RICCI RICCI:
Predivan parfem. Jako postojan. Osvežavajuć, nežan, cvetni parfem. Pomalo sladak. Koristim ga stalno, i nikako da mi dosadi. Hvala Biljani. :)


The Blushed Nudes paleta senki:
O njima sam pisala ovde. Moram sebi nabaviti još jednu Maybelline paleticu.

Catrice camouflage korektor:
O njima sam pisala ovde. I dalje mi traje ovo malo pakovanje, više od godinu dana,  iako ga koristim non-stop. Kad potrošim ovo pakovanje, sigurno ću ga kupiti ponovo.

- Nivea Lip Butter Coconut:
Odlično hidrira usne, pritom ima predivan miris kokosa. O lip butter-u sa mirisom maline sam pisala ovde.

-Golden Rose Longstay tečni ruž za usne 03:
Verujem da su se GR tečni ruževi našli većini u favoritima 2016. Savršeni ruževi. Nijansu 03 sam nosila tokom cele godine. Jedva čekam da isprobam nove nijanse. O ovim ruževima sam pisala ovde.

-Golden Rose Olovka za obrve :
Ova olovka za obrve je moj lifetime favorit. Koristim je otkako sam počela da popunjavam obrve i mislim da ću je koristiti još dugooooo, dugoooo. Probala sam pored nje još jednu olovku (ne sećam se koja je to bila, mislim da je Impalina) i nije mi odgovarala. Prosto sam postala skeptična prema ostalim olovkama za obrve. O njoj sam pisala ovde. Ovaj post je ujedno i najčitaniji na mom blogu. :)

- Golden Rose Lipdream olovka za usta:
Obožavam ove olovke. Postojane su, mekane, ne isušuju usta. O njima ću pisati poseban post. Olovku koju sam najviše koristila je u nijansi 503. 

-Nyx pan za konturisanje SCULPT
Odlična stvar za konturisanje. Hladna nijansa, sa sivkastim podtonom. Za osobe svetlije puti je taman.

Avon četka za konturisanje
Ovom četkicom nanosim Nyx SCULPT i konturišem lice. Preživela je milion pranja, i nijedna dlaka joj nije otpala. 

- Classics tečni ajlajner
Jako dobar proizvod za male pare. Košta oko 180 dinara, a radi tako savršen posao. Četkica mu je jako precizna. Ajlajner je dosta postojan. Traje mi dosta dugo, i nije se uopšte stegao. Da napomenem, Classics ima jako dobre i pristupačne proizvode o kojima se nažalost slabo priča.

- Golden Rose WOW lakovi za nokte
Nema ko nije pao na ove GR WOW lakove. Preslatki su, ima dosta nijansi, cena im je oko 80 dinara. Ove tri nijanse sam najviše nosila ove godine. Uvek kad prodjem pored GR štanda sa ovim lakovima pokupim jedan lakić. 

- Oriflame Matte velvet tečni puder:
Odličan puder za mešovitu kožu. Srednje prekrivne moći. Postojanost mu je skroz zadovoljavajuća. Naručujem ga po milioniti put. Trenutno koristim Oriflame Everlasting u staklenoj bočici i iskreno ne primećujem nikakvu razliku. Oba mi skroz odgovaraju i imaju apsolutno iste nijanse. Pisaću vam i o njima posebno.

Koji su vaši favoriti u 2016. godini? Da li ste koristile neke od ovih proizvoda? :)

Do sledećeg posta, S! :*

You Might Also Like

0 комеntara

Hvala vam na čitanju i na komentarima!

sandralandblog@gmail.com

Subscribe