L'oreal ELSEVE Extraordinary CLAY

април 22, 2017

Ćao svima! :)

Prošlog meseca sam od L'oreal-a dobila novu liniju proizvoda Extraordinary Clay za kosu koja se masti u korenu sa suvim krajevima koja je skoro izašla na tržište. Baš sam se obradovala jer u potpunosti odgovara karakteristikama moje kose. Nova linija se sastoji iz 3 proizvoda: tretman pre pranja, šampon i balzam za kosu. Posle mesec i po dana korišćenja, prenosim vam svoje utiske. 


Pre nego što počnem da vam pišem o proizvodima, napomenuću vam par stvari o svojoj kosi. Moja kosa brzi masti. Perem je skoro svakoga dana. Krajevi su nažalost suvi zbog svakodnevnog korišćenja prese i fena za kosu. 


TRETMAN PRE PRANJA KOSE

Do sada se nisam susretala sa maskama koje se koriste pre pranja kose pa me je najviše interesovao ovaj proizvod. Tretman sadrži glinu koja upija masnoću kože glave. Nanosi se na suvo teme pre šamponiranja. Ja je držim na glavi oko 10-ak minuta, i nakon toga je isperem. Tretman prelepo miriše, na mentu. Ima dosta jak miris, možda će nekome zasmetati, ali meni lično ne smeta. 


ŠAMPON I BALZAM

Što se tiče šampona, baš me je oduševio. Nakon pranja i sušenja kose, kosa mi je hidrirana i izgleda rastresito, bujno i oblikovano. Čak sam smanjila i upotrebu prese za kosu. Šampon je moju kosu držao po dva dana, a nekad i tri, čistom i svežom. Drugog dana, kosa mi je  skroz čista i sveža kosa, i nije slepljena kao što je slučaj sa ostalim šamponima. Šampon ne sadrži silikone. Nije mi izazvao perut. Za kratko vreme mi je postao favorit i sigurno ću ga kupiti, kada potrošim ovo pakovanje. 

Posle šamponiranja, nanesem balzam kako bih lakše raščešljala kosu. Ostavim da deluje na kosi par minuta i nakon toga ga isperem. Kosa mi se ne masti od njega, što je slučaj sa mnogim balzamima.


Loreal je sa svojom novom kolekciojom ispunio svoja obećanja. Upija masnoču i hidrira suve krajeve kose. Preporučila bih svima koji imaju problem sa masnom kosom kao i sa suvim krajevima da obavezno probaju ovu kolekciju.

Cena balzama i šampona je 250 dinara, a cena maske je oko 400 dinara (nisam sigurna, moraću da proverim). Možete ih kupitu u Lilly drogerijama i u DM-u. :)

Da li ste probale ovu kolekciju, i kako vam se dopada? :)

Do sledećeg posta, S! :*

You Might Also Like

2 комеntara

  1. Great post darling, So nice and interesting.
    You have amazing blog and I follow you!
    Hope you will visit my blog and maybe follow me.

    Have a nice day, all the best.
    Maleficent

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na čitanju i na komentarima!

sandralandblog@gmail.com

Subscribe