Hemel Anti acne intensive krema

април 27, 2014


U prethodnom postu pisala sam vam o Hemelovoj kremi za stopala sa kojom sam  oduševljena. O njoj možete pročitati OVDE. Hemel proizvode možete kupiti u svim bolje snabdevenim apotekama ili ih naručiti preko telefona: 035-200-200.


U ovom postu predstaviću vam Hemel anti acne intensive kremu, prirodnu i antibakterijsku kremu koja je namenjena svim tipovima kože posebno za masnu, nečistu i osetljivu kožu podložnu aknama, sklonu seboreji, bubuljicama i mitiserima. 


Krema dolazi u pakovanju od 50 ml. Ja sam dobila manji uzorak. Krema izgleda kao grožđana mast, masna je ali je koža brzo upija. Kao i svi Hemelovi proizvodi i ova krema je bazirana na prirodnim sastojcima kao što su etarska ulja (čajevca, lavande, geranijuma i smilja) i ulja (badema, nevena, šargarepe, avokada...). Glavni sastojci kreme su: Lavanda, geranijum i čajno drvo.


Moja koža je podložna bubuljicama naročito u vreme PMS-a. Ponekad mi izađe bubuljica na licu gnojava i crvena koja se baš vidi. Mogu vam reći da mi je ova kremica dosta pomogla. Uveče je nanesem na bubuljicu i ujutru je više nema. :D Za mitisere nisam sigurna da mi je pomogla da ih očistim, ali primetila sam da se od korišćenja kremice ne pojavljuju toliko kao i pre. Takođe, ova kremica pomaže i pri uklanjanju potkožnih bubuljica što je mene jako oduševilo jer sam svašta isprobala za potkožne bubuljice i ništa mi nije pomoglo pa uvek moram da čekam nedelju dana da bi nestala sama od sebe, tako da sam ovu kremicu nazvala S.O.S. kremica. Preporučila bih je svakom ko ima probleme sa bubuljicama!


*Proizvode sam dobila od kompanije Hemel, što nije uticalo na moje mišljenje o proizvodima*

Da li ste probali ovu kremicu? Kako vam se dopala? Da li ste koristili neke od Hemelovih proizvoda?

Do sledećeg posta, S! :*

You Might Also Like

0 комеntara

Hvala vam na čitanju i na komentarima!

sandralandblog@gmail.com

Subscribe