Prom night/ Saveti i šminka za Matursko veče

април 13, 2014


Bliži se vreme Maturskih večeri. Skoro svaka devojka žudi za haljinom u kojoj će izgledati savršeno na toj velikoj proslavi. Moja matura je bila prošle godine. Sećam se kao da je bila juče. Jedno od najlepših večeri u mom životu. Svi smo izgledali glamurozno. :)

U ovom postu daću vam neke savete i pokazaću vam neke moje ideje kako da zablistate na Maturskoj večeri, i pokazaću vam kako sam ja izgledala na tom događaju.


Haljina: Veljko Spasić
Šminka: Studio Maca
Frizura: DaG +
Cipele: Kittens

Duže vreme sam tražila haljinu, pretraživala sam razne sajtove, gledala po buticima, ali ništa mi se nije svidelo dovoljno. Na kraju sam odlučila da sašijem haljinu. Skinula sam neke slike sa interneta i uz malo prepravki dobila sam svoju haljinu iz snova. Uz ovu haljinu kupila sam krem cipele koje su bile malo nezgodne za hodanje, ali izdržala sam nekako. Što se tiče šminke i frizure, frizerka mi je ubacila umetak za kosu, i napravila lokne, i našminkala sam se na zelenkasto-braon. :)


Haljina: Najbolje je da izaberete haljinu u kojoj će vam biti najudobnije, a pritom da izgledate lepo. Budite sigurni da ćete cele večeri biti na nogama i veseliti se, i ne biste želeli da vam haljina bude pretesna i pukne vam usred plesa. Nemojte kupovati previše kratku haljinu, treba da izgledate elegantno i prefinjeno jer ipak je to Matursko veče a ne neki izlazak u diskoteku. ;)
Ako se odlučite da šijete haljinu, počnite što pre da bi ste mogli da vidite šta treba da se prepravi kada vam haljina bude gotova. Na Asos-u takođe imate veliki izbor haljina, pa pogledajte i tamo. 
Evo par predloga haljina za maturu koje se meni jako dopadaju. :)













Frizura: Za frizuru možete napraviti neku elegantnu punđu, loknice ili ispletete kiku. 
Evo par ideja. :)





Šminka: Pošto duže vreme pratim i gledam tutorijale na YouTube-u, izdvojiću par tutorijala na temu Prom night make-up-

Maya Mia

Vanesa Gjurashaj


Tanjicabb


LaurenCurtis


Jako sam se potrudila oko ovog posta, i sakupljala sam materijal neko vreme i nadam se da ću vam malo pomoci oko izbora haljine, frizure i šminke. :)

Želim vam lep provod na Maturi!

**Slike haljina i frizura su preuzete sa interneta**

Do sledećeg posta, S! :*


You Might Also Like

0 комеntara

Hvala vam na čitanju i na komentarima!

sandralandblog@gmail.com

Subscribe