Hemel krema za pete

април 24, 2014


Prošle nedelje dobila sam poziv za saradnju od kompanije Hemel. Poslali su mi par proizvoda na testiranje i posle nekog vremena korišćenja mogu vam reći da sam jako zadovoljna ovim proizvodima.
U ovom postu pisaću vam o Hemelovoj kremi za pete, ali pre nego što počnem da pišem o kremi, prvo ću vas upoznati sa ovom kompanijom.

Helemovi preparati se sastoje od isključivo prirodnih lekovitih darova livada, šuma i košnica!

Jedna od najglavnijih komponenti koja je zastupljena u gotovo svim kozmetičkim proizvodima je voda. Voda je veliki izvor zdravlja, ali je isto tako i najpogodnija sredina za razvoj bakterija i drugih štetnih mikroorganizama koji mogu da budu jako štetni za zdravlje. Hemelovi preparati ne sadrže vodu, takon da se neophodna hidratacija obezbeđuje nanošenjem na vlažnu kožu. Kompanija Hemel svoje proizvode bazira samo na najkvalitetnijim prirodnim sastojcima kao što su: Med, pčelinji vosak, propolis, matična mleč, ekstrakti lekovitih biljaka,  eteričnih ulja,biljnih ulja, vitamina i minerala izolovanih iz prirode...
 Zato je njihov glavni slogan ’’PRIRODA ZA SVE IMA REŠENJE, POKLONITE JOJ POVERENJE.’’
Pored brojnih nagrada i priznanja, Hemel je dobio Zlatnu krunu za kvalitet, u Londonu 2007. Godine, među brojnom konkurencijom svetskih korporacija.
HEMELOVE PREPARATE NE PRODAJE GLAMUROZNA AMBALAŽA I NAPADNA REKLAMA VEĆ KVALITET KOJI VAM JE PREPORUČIO PRIJATELJ!
Za više informacija o njihovoj kompaniji možete pogledati na sajtu www.hemelco.com
Proizvode možete kupiti u bolje snabdevenim apotekama ili ih naručiti preko telefona: 035-200-200.



Pošto sam vas malo upoznala sa kompanijom Hemel, predstaviću vam njihovu kremu kremu za stopala. Krema dolazi u pakovanju od 30 ml. i 75 ml. u crvenoj kutijici. Kada se krema otvori otvori, videćete mali plastični deo koji štiti kremu. Struktura kreme je čvrsta, izgleda kao hladan vosak. Nanosi se na vlažnu kožu.
Glavne biljke u ovoj kremi su: Lavanda, badem i masline. Miris kreme je jako prijatan. Krema je namenjena za negu i oporavak ogrubele kože, peta, laktova i kolena.

 Moja mama koristi ovu kremu već godinama, i uvek kada se razbolimo moj brat i ja  pa nam nos pocrveni odmah počnemo da mažemo kremu, tako da uvek kada imamo kijavicu ne plašimo se da će nam se nos i usta početi perutati. Slobodno je možete koristiti i na drugim mestima. Ja je koristim za pete, zatim kao balzam za usne, za bubuljice na ledjima koje su moj najveći problem i sa ovom kremom sam očistila već više od pola leđa.  Malo je reći da sam oduševljena ovom kremom! Moja majka je razgovarala sa koleginicama i takođe im se sviđa ova krema i koriste je za razne namene. Toplo je  preporučujem svima.


*Proizvode sam dobila od kompanije Hemel, što nije uticalo na moje mišljenje o proizvodima*


Da li ste i vi probali neke od Hemelovih proizvoda? Kako vam se dopadaju?

Do sledećeg posta, S! :*


You Might Also Like

4 комеntara

  1. Mnogo je dobra.
    I mnogo je volim. Svakodnevno se druzimo. :D Pomogla mi je dosta oko grubih peta (grubljih,nisu jako grube :D) i poneki zulj kada se pojavi. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja istooo! :'D Nova najbolje kozmetička drugarica- Hemel kremica. :)
      Odlična je stvarno. :D

      Избриши
  2. Ovo mi je jedna od omiljenih krema postala. Multipraktik. :)

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na čitanju i na komentarima!

sandralandblog@gmail.com

Subscribe